Assalamualaikum kepada pengunjung blog saya!

Saturday, January 23, 2010

Kepada Pembeli dan Pemilik Rumah

Salam kepada semua yang bakal membeli, membina dan menduduki sebuah rumah idaman anda. Tak kiralah samada rumah idaman , aset pelaburan atau rumah yang terpaksa di beli.....eh! camner tu!. Mungkin anda ada terbaca buku-buku atau blog berkenaan bagaimana cara nak buat duit dengan membeli rumah atau beli hartanah rumah.
Tapi ada separuh bahagian lagi ilmunya yang anda tidak tahu iaitu keadaan rumah itu sendiri, ( kondesi rumah itu sendiri ) sebelum anda betul-betul boleh membeli, membina dan membuat duit atau sebagainya.
Alhamdulillah , atas kesedaran perkara tersebutlah saya terpanggil untuk membantu tuan-tuan & puan-puan dalam hal-hal merancang , membina atau membeli rumah idaman masing-masing. Terutamanya pada bahagian yang sangat penting iaitu pemilihan ruang & bilik-bilik.
Inilah yang menjadi kekangan ataupun ‘gap’ yang mana seseorang agen hartanah, pemaju atau pembina tidak akan menceritakan dengan lebih lanjut kepada anda. Ia adalah berkenaan kefungsian ruang-ruang dalaman. Apa yang akan terjadi setelah ruang-ruang dalaman bertemu , bercantum , bergabung dan di padankan dengan perabot-perabot di dalam sebuah ruang yang di panggil ‘ BILIK ’.

1 comment:

  1. izinkan saya berbagi beberapa hal bagus dengan Anda di blog indah Anda. saya dapat membeli properti dengan bantuan dari mr pedro dan tim perusahaan pinjamannya dengan cepat merespons dan karena ini adalah pertama kalinya saya mendapatkan pinjaman untuk membeli properti, dia dapat membantu saya menjalani proses pinjaman. itu adalah pengalaman hebat bekerja dengan pemberi pinjaman pinjaman yang baik dan baik hati. saya harap Anda tahu betul jika Anda mencari pinjaman untuk membeli properti atau mendanai tujuan bisnis maka pesan ini untuk Anda akan dapat membantu Anda dengan proses seperti itu di sini alamat email detailnya: pedroloanss@gmail.com & whatsapp teks: +18632310632

    ReplyDelete