Assalamualaikum kepada pengunjung blog saya!

Sunday, November 25, 2012

Bangunan Surau...Ikhlas Dunia dan Akhirat?

Alhamdulillah , Segala Puji-Puji bagi Allah yang telah memberi aku ilmu dalam bidang ini untuk membuat kebajikan ke atasnya. Segalanya telah siap dibina di bumi Allah ini...hasil anugerah ilham akal dan anugerah tangan yang Allah pinjamkan untuk ku ini.

2 buah surau yang dapat aku rakamkan dalam blog ni...sebenarnya dah ada yang lain telah aku buat & reka sebelum ini tapi hilang ketika CPU aku dulu rosak. Rasanya ada lebih kurang 10 lagi agaknya...ingat-ingat lupa aku la...

Cuma di pinta dari pemilik surau tersebut agar dapat doakan dimudahkan kejayaan aku dan keluargaku dalam segala urusan kehidupan ini. In shaa ALLAH semuanya telah aku lakukan dengan ikhlas LILLAHI TAALA..

Antara 2 buah surau yang dapat aku rakamkan di sini ialah surau untuk Sekolah Kebangsaan Taman Tun Dr. Ismail 1 ( SK TTDI 1 ) aku dapat tahu dah bagi nama Surau Sharifah Alani TTDI 1 dan Surau / Masjid di Kemboja ( Cambodia ).Projek ini aku dapat dari kawan-kawan aku, semoga mereka pun dapat saham akhirat ni juga...Amin.

Untuk kawan-kawan yang nak ambil contoh binaan surau, ini je yang mampu aku berikan gambarannya....

Surau SKTTDI1 atau sekarang di kenali Surau Sharifah Alani

Surau / Masjid di Kemboja

No comments:

Post a Comment