Assalamualaikum kepada pengunjung blog saya!

Sunday, November 25, 2012

Ruang Masa!!!...Demi Masa....

Nak sambung posting cerita lepas dah lama sesangat tak updating...sapa yang terjumpa blog ni, baca la apa-apa yang patut-patut ye, just nak berkongsi ilmu dengan semua orang je...

Ni nak ambik balik semangat untuk berkongsi ilmu punyalah susah. Ini timbul balik semangat pun dari wife yang bagi idea. Hari tu tolong dia hantar pegi kursus Intensif Jutawan Industri 2012 kat Menara PGRM , Cheras 3 hari lepas iaitu 23 , 24 & 25 November 2012 yang lepas ulang-alik...Klang-Cheras! Klang-Cheras!...waduh! waduh!!...btw takpe la demi ilmu ... kasi mantap skit... kasi cuci-cuci otak dan kasi pusing 360 darjah sudut pandangan, dan tak lain tak bukan pakarnya adalah Dr Azizan Osman ( DAO )...power, padat dan sendat dengan ilmu bisnes, semangat dan bermotivasi ....Saya Kaya dan Berjaya!! Amin.... 

So terdorong la aku untuk tulis balik ni selepas di brainstormingnya aku lepas balik tu. Aku tak pegi pun sebab tak cukup dana...haha!! In shaa Allah nanti akan ku usahakan. IMKK dah pegi..!! , Seminar Jutawan Industri dah pegi...!, Seminar Marketing Power dah pegi..!! Seminar Fesbuk Power dah pegi...!! Seminar Kenali Potensi Diri dah pegi....!!Dewan MCA , Menara PGRM dan Hotel De Palma Inn Shah Alam ...apa lagi ye!! Ye kebanyakan dah pegi ...cuma yang Advance-Advance nya saja yang belum, tengah kumpul dana untuk ilmu tu...memang tersangat hebat la DAO ni,..haha!!.. nama pun lebih kurang cam nama aku gak ...umur pun hampir sama ...bezanye dia dah JUTAWAN dan aku masih...SAWAN...hehe!! Takpe aku akan buat dengan apa yang telah diajarkan...MESTI.

So entry aku yang seterusnya akan berkisar tentang MOTIVASI  , AGAMA ALLAH , BISNES , dan SENIBINA...ok tak? apa lak kena mengena semua ni...hah! barulah kena ngan tajuk blog aku AO ,  PANDUAN , RUANG , RUMAH...!! so kena la buat, sebab inilah perjalanan hidup aku sampailah ke penghujung hidup. In shaa ALLAH... supaya dapat aku menambah NILAI dan menyelesaikan masalah orang lain nanti apa yang termampu.

No comments:

Post a Comment